ПОГОВІР МИРНОГО ВОЇНА

Я армія з однієї людини.

Кожен, хто поряд зі мною
Може впасти, якщо я опущу руки.
Я і тільки я відповідаю за те,
Як зростатимуть і розвиватимуться мої діти.
Я і тільки я відповідатиму за свої дії перед Творцем.
Я беру на себе відповідальність за все те, що станеться в майбутньому.

Я і тільки я відповідаю за свою поведінку перед тим, хто з'являється на моєму шляху.
Тільки на Творця покладаючись я, бо в нього немає інших рук, крім двох моїх.
І я армія з однієї людини.
І кожен, хто поряд зі мною
Може впасти, якщо я опущу руки.
І, взявшись за руки, ніхто з нас не впаде,
Бо ми всі одиниці, створені Творцем.
І поки ми тримаємося за руки, ми створюємо.
І моя свобода вибору – це моя відповідальність
За себе, дітей, батьків.
І я все зроблю для того, щоб мої руки були у владі Творця.
І Творець є в моєму серці всі дні, доки воно б'ється.
А коли воно перестане битися, то стукіт його продовжиться в серцях оточуючих мене.
Я армія з однієї людини
Кожен хто поряд зі мною
Може пасти, якщо я опущу руки.
І, взявшись за руки, ніхто з нас не впаде
Бо ми всі одиниці, створені Творцем.
І поки ми тримаємося за руки, ми створюємо.
Хай буде так на віки віків. 
https://www.youtube.com/watch?v=yy8yiY09UJI&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%8F%D0%94%D0%A0%D0%95%D0%92%D0%9E

Прочитати:08.08.2023. 18.08.2023.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

БАЖАННЯ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ: ВИЩІ СИЛИ ВІДКРИВАЮТЬ КАНАЛ ЗВ'ЯЗКУ